Eind 2016 werden we benaderd door de Stichting Manege de Hogenbrink met de vraag of we een oplossing konden bedenken voor een integraal beeld van de agenda’s van alle verenigingen die gebruik maken van het manege-complex.

Het idee daarbij is dat de verenigingen elkaars evenementen konden zien in één agenda en dat bezoekers en leden van de verenigingen de bakbezetting konden zien.

Hierbij hebben we voorgesteld om de verenigingen onafhankelijk van de manege te houden, zij hebben namelijk al een evenementen kalender op hun eigen website met hun eigen evenementen, en een aparte manege website op te zetten die al de relevante evenementen dagelijks importeert.

Dit plan hebben we uitgewerkt en ziehier het resultaat. De manege, de verenigingen en alle website bezoekers hebben nu inzage in alle evenementen die plaatsvinden op de manege in één agenda. Hierbij kunnen ze ook zien welke delen van het complex in gebruik zijn. Hierbij zijn de verenigingen volledig zelfstandig doordat ze hun eigen evenementen alleen in hun eigen website opvoeren. Het systeem is daarbij ook zo opgezet dat het alleen die evenementen van de verenigingen importeert die op het manege-complex plaatsvinden. Dus een vereniging die een buitenrit evenement inplant kan dat prima kwijt in zijn eigen agenda en dat evenement wordt niet geïmporteerd in de manege agenda.

Al met al een geslaagd project dat, volledig naar onze visie, zeer mobielvriendelijk is en de uitstraling heeft die de stichting voor ogen had.

Wilt u ook een evenementen website? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!